Trešdiena, 23.09.2020, 11:05
Sveicināti Viesis | RSS

Statistika
Яндекс.Метрика


Tagad uz vietnes:: 3
Viesus uz vietnes: 3
Lietotāju uz vietnes: 0

ANNO 06-02-2012

Draugi
Fitness un uzturs

Falkors.lv

VIP-BOKSS.lv

Rose Beauty

Video
00:03:56

Ventspils-Yoga

  • Apskatīšanas:
  • Komentāru kopskaits: 560
  • Reitings: 0.0
00:05:16

Kaunas Yoga Konvent 2013

  • Apskatīšanas:
  • Komentāru kopskaits: 1560
  • Reitings: 0.0
Galvenie » 2012 » Jūnijs » 29 » Bernāti, Liepāja
17:59
Bernāti, Liepāja

JOGAS NOMETNE kopā ar 

C:\Users\User\Desktop\LOGO\LVSA_Logo2.png

LATVIJAS VESELĪBAS UN SPORTA ASOCIĀCIJU

17 -24.jūnijs. Bernati. Jogas nometne notiks klusā un ar labu auru apvītā vietā.

 

Aicināti visi - arī tie, kas jogā ir iesācēji vai bez pieredzes!
Tematiskās un praktiskās nodarbības vada jogas skolotāja Gražina Stolovska.

Joga šodien laikam ir viens no populārākajiem austrumu fitnesa veidiem. Joga prasa lokanumu un izstiepumu, un, liekas, sievietēm šajā ziņā ir neapstrīdama priekšrocība: mūsu ķermenis ir vienkārši radīts „asanu” – jogas pozu – izpildīšanai. Jogas mācībai ir jau ap pieciem tūkstošiem gadu, un tās pamata ir ideja par to, ka katra personība ir nesaraujami saistīta Visumu, un tai ir harmoniski jāsavieno sevī fiziskais, psiholoģiskais un garīgais elementi. Jogas pasaule – tā ir apbrīnojama sistēma, kura palīdz sasniegt ķermeņa un gara harmoniju. Kad cilvēks sāk nodarboties ar jogu, viņš sāk saprast, ka viņam ir milzīgas iekšējās rezerves, kuras viņam palīdz ne tikai tikt vaļā no slimībām, depresijas un bailēm, bet arī iegūt dvēseles mieru, saskanību ar savu iekšējo „Es”. Galvenie jogas mērķi ikdienas dzīvē: fiziskā, mentāla, sabiedriskā un garīgā veselība, pašrealizācija un Dievišķīgā izzināšana sevī. Galvenie jogas mērķi ikdienas dzīvē: fiziskā, mentāla, sabiedriskā un garīgā veselība, pašrealizācija un Dievišķīgā izzināšana sevī. Šos mērķus panāk ar: Mīlestība un palīdzība visām dzīvām būtnēm. Cieņa pret dzīvi, apkārtējo dabu. Veselīgs veģētārs ēdiens. Tīras domas, pozitīva dzīve. Fiziskie, mentālie vingrojumi. Iecietība pret visam tautām, kultūrām, reliģijām. Populāra divu virzienu joga – ajengara un aštanga. Joga ajengara – klasiska, statiska joga. Aštanga – dinamiska joga. Tās kompleksos asanas laideni pāriet viena otrā. Tiek uzskatīts, ka labāk ir jāsāk ar statisku jogu, tas ir ar ajengaru, un tad, ja būs vēlēšanās, mēģināt dinamisku aštangu.

Skatījumu skaits: 1897 | Pievienoja: Jest | Reitings: 0.0/0
Komentāru kopskaits: 1
0 Spam
1 Jinder   [Materiāls]
Citāgaismā saka:Labas un savlaicīgas pārdomas.:-) Es ar kauč ko tamlīdzīgu biju novērojis, taču secinājumi man varbūt ir nedaduz atšķirīgi.1. Tas, ka jēdzienu kolportāli vajadzētu aizstāt ar atlaižu servisi , domāju ir gana pamatots viedoklis. Izņēmums varbūt varētu būt ceļojumi ar autobusiem. Nesavācas autobuss, akcija nav notikusi. Tik šāda situācija laikam jau apstiprina vispārējo likumsakarību.2. Tas, ka ir portāli, kas šo realizācijas kanālu uztver vai pasniedz, kā jaunu veidu liecina tikai par to, ka šādu portālu vadībā dominē nevis tirdzniecības un mārketinga speciālisti, bet gan programmētāji un auditorkompāniju bijušie jaunākie darbinieki, kuri nekur tālāk par ciparu bīdīšanu ekseļa tabulā nav tikuši.3. Manuprāt pat Grupons neslēpj, ka biznesa filozofijas pamats nāk no Ķīnas un nekāds jaunais tas nav. Šis biznesa modelis Rietumu pasaulē tika pasniegta kā atlaižu dabūšana pret izgrieztu avīžu, žurčiku vai kāda cita drukāta informācijas nesēja kuponu uzrādīšanas.4. Kā jau Zālamans savulaiku ir teicis, uz šīs pasaules nekā jauna nav. Kuponu gadījumā vecais tirdzniecības un atlaižu veids ir modificēts atbilstoši interneta specifikai, un tā būtība ir gauži vienkārša tas tirdzniecības centrs/kolportāls tiek apmeklēts, kas tiek reklamēts, un jo reklāma lielāka jo pārdošanas apjomi lielāki.5. Veidojot jaunu piedāvājumu/produktu, kam jau ir pieprasījums (un atlaidēm vienmēr ir bijis pieprasījums), efektīvākais veicināsānas un virzīšanas veids ir izmanotojot reklāmu.6. Čilošana, draugošanās un cita sociālā tīklošanās ir uzskatāma nevis par produkta virzību, bet gan par publicitātes pasākumiem, kas pārdošanā nav efektīvākā metode. Domāju, ka atlaižu servisiem/kolportāliem vispār tā socializācija šobrīd ir gana nevajadzīga resursu šķiešana, ko, piem., arī Zizu.lv darbība parāda un ko var sākt izmantot tikai tad, kad tradicionālie mārketinga instrumenti vairs nedod gaidīto atdevi.7. Šādu jautājumu aktualizācija var liecināt par to, ka šis bizness Latvijā sāk izaugt no bērnu autiņiem, sāk strukturēties un pieaugt saprātā. Principā, domāju, ka diezgan drīzā nākotnē pienāks stirpi grūtāki laiki mazajiem servisiem, jo smadzenes koncentrējas lielajos, un mazie vienkārši pārvērtīsies par internetveikalu vājiem konkurentiem.8. Un visbeidzot. Pateicoties kolportāliem vai atlaižu servisiem, preces un pakalpojumi, kas pirkti internetā beidzot iegūst reāli pamatoto cenu, citādi līdz šim internetā preces neko diži pēc cenas neatšķirās no reālajā veikalā redzamajām.Izskatās, ka viss notiek kā tam jānotiek, un kā ir noticis ar citiem realizācijas kanāliem, tai skaitā katalogu tirdzniecību.

Vārds *:
Email *:
Kods *:
Ieēja / Izēja
Meklēšana
Kalendārs
«  Jūnijs 2012  »
P.O.T.C.Pk.S.Sv.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
FB