Otrdiena, 17.07.2018, 08:00
Sveicināti Viesis | RSS

Statistika
Яндекс.Метрика


Tagad uz vietnes:: 1
Viesus uz vietnes: 1
Lietotāju uz vietnes: 0

ANNO 06-02-2012

Draugi
Fitness un uzturs

Falkors.lv

VIP-BOKSS.lv

Rose Beauty

Video
00:05:16

Kaunas Yoga Konvent 2013

  • Apskatīšanas:
  • Komentāru kopskaits: 131
  • Reitings: 0.0
00:03:56

Ventspils-Yoga

  • Apskatīšanas:
  • Komentāru kopskaits: 134
  • Reitings: 0.0

Topošas mamiņas



Vingrošana grūtniecēm ir lielisks veids kā izjust savu ķermeni, apzināties mazuļa augšanu un attīstību un abiem kopā sagatavoties lielajam pasaulē nākšanas notikumam. Topošā māmiņa un bērns kopā iemācās elpot, atslābināties un nostiprināt muskulatūru, kas noderēs gan dzemdību procesā, gan pēcdzemdību periodā, lai ātrāk atgūtu formu.

Topošo māmiņu vingrošanas galvenais uzdevums ir sagatavoties dzemdībām - iemācīties pareizi elpot dzemdību procesam, trenēt izturību (dzemdības mēdz būt garas), sagatavot muskuļus, kas ir jāizmanto dzemdībās (iegurņa pamatnes, starpenes, vēdera, u.c. muskuļi), iemācīties atslābināties ("dzemdību darbam" ir jāmijas ar atpūtu). Tāpat nodarbības atslogo un relaksē muguras jostas daļu (grūtniecības laikā pieaug slodze uz mugurkaulu).


Uz nodarbībām  iepriekš jāpiesakās! tel.29539097

Vingrošana palīdz:

- uzlabot sievietes fizisko un emocionālo pašsajūtu grūtniecības laikā,

- nodrošināt mātes un bērna pietiekamu apgādi ar skābekli,

- apgūt dziļu, ritmisku elpošanu, kā arī apgūt dažādus elpošanas veidus, kas nepieciešami dzemdībās,

- veikt vispārēju muskuļu stiprināšanu un uzlabot iegurņa pamatnes muskuļu spēku un plasticitāti,

- veicināt un saglabāt mugurkaula stabilitāti, elastīgumu,

- veicināt sirds - asinsvadu sistēmas adaptāciju fiziskai slodzei,

- novērst iespējamo kāju vēnu paplašināšanos, samazināt sastrēgumus kāju vēnās,

- veikt aktīvāku sievietes sagatavošanu dzemdībām gan fiziski, gan izglītojoši, gan psiholoģiski,

- saglabāt tonusā vēdera preses muskuļus, stiprināt muguras muskuļus, palielināt iegurņa pamatnes muskuļu, mugurkaula gūžas locītavu elastību un kustīgumu,

- relaksācijas tehniku apgūšana grūtniecības laikam gan dzemdībām,

- novērst iespējamo kāju vēnu paplašināšanos, samazināt sastrēgumus kāju vēnās,

- veicināt zarnu darbību,

- saīsināt pēcdzemdību periodu,

- veikt sievietes psiho emocionālo un fizisko sagatavošanu dzemdībām,

- ja nepieciešams vingrošanas laikā tiek izmantoti vingrojumi bērna guļas korekcijai (sievietēm, kam bērns atrodas tūpļa guļā).


UZSĀKOT VINGROŠANU JĀIEVĒRO:

1. Nepieciešama ārsta atļauja (iebilst/ neiebilst)

2. Grūtniecības laiks pēc 12 grūtniecības nedēļas

3. Vingrojot nekavējoties informēt speciālistu par izmaiņām savā pašsajūtā (nelaba dūša, sāpes mugurā, sirdsdarbības izmaiņas, galvas reiboņi utt.)

4. Informēt fizioterapeitu par savu fizisko sagatavotību, blakussaslimšanām

5. Uz nodarbībā ierasties ērtā apģērbā

6. Uzņemt pietiekošā daudzumā šķidrumu gan pirms, gan pēc nodarbības

Ieēja / Izēja
Meklēšana
Kalendārs
«  Jūlijs 2018  »
P.O.T.C.Pk.S.Sv.
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
FB